کلینیک دکتر ابدالی

کاشت مو ، ابرو ، پیکرتراشی ، تزریق ژل

کلینیک دکتر ابدالی

کاشت مو ، ابرو ، پیکرتراشی ، تزریق ژل

بلفاروپلاستی چیست؟

 

جراحی پلک
بلفاروپلاستی چیست

تمایل به زیبایی و جوانی تقریبا در همه افراد کما بیش دیده می شود. برخی افراد در جستجوی راهی برای جوان تر شدن چهره دست به جراحی هایی می زنند. یکی از این جراحیها بلفاروپلاستی یا جراحی پلک است که در طی آن پوست پلک بریده می شود و چربی های اضافه برداشته شده و مجدد بخیه زده می شود. این عمل باعث باز شدن چین و چروک اطراف پلک شده و چهره را شادابتر و جوانتر نشان می دهد. در این مقاله سعی داریم شما را با این جراحی زیبایی بیشتر آشنا کنیم.

مطالعه مقاله تزریق بوتاکس پشنهاد می شود.

بلفاروپلاستی چیست؟

عملی است که جهت افتادگی و پوست اضافه پلک ها انجام می شود. در این عمل می شود پوست نواحی اطراف چشم را سفت و لیفت کرده و ظاهری جوانتر و جذاب تر به صورت فرد بدهد. گاهی افتادگی پلکها به حدی است که بینایی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد و با این عمل می توان این نقص را برطرف کرد. گاهی در فرآیند درمان فقط پوست اضافی برداشته می شود ولی گاهی لازم است عضلات و گاهی بافت چربی از نواحی بالا و پایین پلک برداشته شود.

البته بلفاروپلاستی پلک بالا که به آن لیفت پلک یا بالا بردن پلک هم گویند با جراحی رفع افتادگی پلک یا جراحی پتوز متفاوت است. در جراحی افتادگی پلک تاندونها و عضلاتی که مسئول بالا نگهداشتن پلک هستند سفت می شود تا مشکل فرد برطرف شود. بلفاروپلاستی زمانی سبب افتادگی پلک می شود که پوست اضافی سنگینی کرده و پلک می افتد. پس این دو جراحی با هم متفاوتند ولی هر دو افتادگی پلک را رفع می کنند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

کلینیک زیبایی و پوست، مو دکتر ابدالی با بیش از 22 سال سابقه با داشتن مجوز رسمی از بهداشت آماده ارائه تمام خدمات کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش، لیپوماتیک، لیزر موهای زائد، هایفوتراپی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس و چربی با استفاده از روش های مدرن و دستگاه های جدید است که می‌توانید با اطمینان خاطر خدمات موردنظرتان را توسط خود پزشک نه دستیاران ایشان دریافت کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد