کلینیک دکتر ابدالی

کاشت مو ، ابرو ، پیکرتراشی ، تزریق ژل

کلینیک دکتر ابدالی

کاشت مو ، ابرو ، پیکرتراشی ، تزریق ژل

کربوکسی تراپی و کاربرد آن

کربوکسی تراپی چیست

بسیاری از خانمها به دنبال درمان های متعددی برای از بین بردن سلولیت های خود هستند از جمله استفاده از کرم های مختلف، ماساژ غدد لنفاوی و … که نتیجه مطلوبی هم عایدشان نمی شود. 

هیچکدام از این روشها به اصلاح مشکلات زیربنایی فیزیولوژیکی کمکی نخواهد کرد و گردش خون و آسیب های پوست در زمینه کلاژن سازی را تغییری نخواهد داد.

بهترین درمان برای از بین بردن سلولیت استفاده از کربوکسی تراپی است. در این مقاله به این موضوع می پردازیم که کاربرد کربوکسی تراپی چیست؟ پیشنهاد می کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

کاربرد کربوکسی تراپی

کاربرد کربوکسی تراپی در اصل برای اهداف زیبایی شناسانه توسط برزیلی ها برای از بین بردن رسوب های چربی بعد از لیپوساکشن که در قسمت های بالای زانو باقی می ماند مورد استفاده قرار می گرفت و بعدها با مطالعات فراوان نشان داده شد که کربوکسی تراپی به بافت های بدن آسیبی نمی رساند و تنها سلولهای چربی توسط گاز CO2 شکسته می شود و به اعصاب آسیبی نمی رساند.

پس از استفاده از کربوکسی تراپی مشاهده شده است که کربوکسی تراپی علاوه بر از بین بردن چربی ها به بازسازی کلاژن کمک می کند و باعث ضخیم شدن و صاف شدن پوست می شود.

به همین دلیل کربوکسی تراپی در درمان سلولیت ها بسیار مفید است. کربوکسی تراپی با نفوذ بر چربی ها و از بین بردن آنها باعث تحریک پوست شده و پوست را صاف می کند. خواندن مطلب هایفوتراپی پیشنهاد می شود.

عوارض کربوکسی تراپی:

خوشبختانه کربوکسی تراپی عوارض زیاد و قابل توجهی ندارد بلکه فقط مقداری درد خفیف در مکان تزریق شده وجود دارد.

در برخی از موارد نادر خش خش پوست، کبودی اندک پس از تزریق به وجود می آید که خوشبختانه پس از گذشت مدت زمان اندکی تمامی عوارض بیان شده رفع خواهد شد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد