کلینیک دکتر ابدالی

کاشت مو ، ابرو ، پیکرتراشی ، تزریق ژل

کلینیک دکتر ابدالی

کاشت مو ، ابرو ، پیکرتراشی ، تزریق ژل

جوانسازی و لیفت صورت بدون جراحی

اگر از افرادی هستید که از اتاق عمل و بیهوشی وحشت دارید ولی خواهان انجام اعمال زیبایی پوست هستید به شما روش های لیفت صورت بدون جراحی را پیشنهاد می کنیم .

این روشها نسبت به روشهای جراحی لیفتینگ کمتر تهاجمی هستند و از ایمنی بیشتری برخوردارند و از همه مهمتر مقرون به صرفه نیز هستند .

لیفت صورت بدون جراحی - کلینیک زیبایی بهرویان

روش های لیفت صورت بدون جراحی 

  • اندولیفت
  • هایفوتراپی
  • روش RF
  • تزریق چربی
  • لیفت صورت با نخ
  • تزریق فیلر و ژل
  • تزریق بوتاکس

علاوه بر روش های فوق روشهای دیگری نیز وجود دارد ولی بهترین روش لیفت صورت بدون جراحی روشهای فوق می باشند . حال به شرح هر یک از این روشها می پردازیم :

لیفت صورت با اندولیفت

اندولیفت یکی از روش های لیفت صورت است که می تواند جز موثرترین و بهترین روش های جوانسازی پوست باشد. در این روش یک فیبر نوری بسیار نازک گرما را به زیر پوست منتقل می کند و خطر و عوارض خاصی ندارد. اندولیفت بدون بیهوشی انجام می گیرد و نه تنها باعث لیفت صورت می شود بلکه چروک های ریز پوست را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و باعث شادابی و شفافیت پوست می شود.

لیفت صورت به روش هایفوتراپی

در روش هایفوتراپی بوسیله امواج اولتراسوند عمل جوانسازی پوست انجام می شود . در این روش لایه های داخلی پوست تحت تاثیر این امواج قرار می گیرند و جمع می شوند و باعث می شود که سطح روی پوست بدون چین و چروک شود .

این امواج همچنین غدد زیرپوستی را تحریک به کلاژن سازی می کنند . این روش عوارض چندانی ندارد و تنها در بعضی افراد کمی قرمزی یا تورم همراه با کمی سوزش دیده می شود .

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

کاشت ابرو دائمی است یا خیر ؟

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

امروزه با پیشرفت های علم پزشکی شاهد انواعی از عمل های زیبایی از جمله کاشت مو و ابرو با روش های گوناگون هستیم . روشهایی مثل تاتو و هاشور ابرو از روش های قدیمی محسوب می شود که ظاهری غیر طبیعی به صورت می دهد در حالیکه کاشت ابرو می تواند بعنوان یک روش دائمی ، ظاهری طبیعی به صورت ببخشد.

با استفاده از عمل زیبایی کاشت ابروی طبیعی شما می توانید فرم ابروهایتان را تغییر داده و ضخامت و طول آنها را افزایش یا کاهش دهید .

برای انجام عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی برخلاف سایر عمل های زیبایی ، نیاز به ساعت های طولانی و مراقبت های ویژه در بیمارستان نیست چرا که برای کاشت ابرو تنها از یک بی حسی موضعی استفاده می شود .

پزشک متخصص با دقت بسیار بالایی این کار را انجام می دهد و پس از آن هم نیازی به بستری نیست . البته لازم به ذکر است که پس از اتمام پیوند ابروی طبیعی برای دوران نقاهت کمی مراقبت لازم است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

در عمل زیبایی کاشت ابرو همانند کاشت مو از روش FUE استفاده می شود . در این روش برای پیوند ابرو پزشک متخصص واحد فولیکول های نقاط اهدایی را استخراج می کند . سپس آنها را در محدوده ابرو جایگذاری می نماید .

ریزش ابروها به دلیل ضعیف شدن فولیکول های ابرو اتفاق می افتد که با جایگزین کردن فولیکول های سالم این مشکل حل خواهد شد . در نتیجه تقویت و ترمیم ، شما شاهد رشد و بازگشت زیبایی ابروهای خود خواهید بود.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .