کلینیک دکتر ابدالی

کاشت مو ، ابرو ، پیکرتراشی ، تزریق ژل

کلینیک دکتر ابدالی

کاشت مو ، ابرو ، پیکرتراشی ، تزریق ژل

ابدومینوپلاستی چیست

امروزه توجه به زیبایی و خوش فرم بودن بدن بیش از گذشته است و همین امر باعث شده تا انواعی از روشهای جراحی زیبایی تهاجمی یا غیر تهاجمی برای این منظور بوجود بیاید.

یکی از روشهای نوین و مدرن که در این زمینه مورد توجه قرار گرفته است ابدومینوپلاستی است که نوعی عمل تهاجمی محسوب میشود.

حسن این عمل این است که بلافاصله پس از عمل نتیجه نهایی قابل مشاهده است. افرادی که چربیهای اضافه در کمر، پهلو و شکم دارند و امکان رژیم و ورزش را برای کاهش وزن ندارند می توانند از مزایای این عمل برخوردار شوند.

در این مقاله به عمل ابدومینوپلاستی، معایب و مزایا، هزینه و … می پردازیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

عمل ابدومینوپلاستی چگونه انجام میشود؟

این عمل بصورت تهاجمی در بیمارستان یا کلینیک تخصصی صورت می گیرد. این کار نیاز به پزشک ماهر و متخصص دارد و باید مراحل زیر در آن انجام شود:

– بیهوشی : این عمل به دلیل برش و بخیه نیاز به بیهوشی دارد و نحوه بیهوشی هم به صلاحدید پزشک است.

– ایجاد برش در قسمت موردنظر: پزشک متخصص برشی افقی حدفاصل زیر ناف تا خط رویش موی ناحیه شرمگاهی ایجاد می کند. علاوه بر این برش دیگری هم در اطراف ناف برای دسترسی به چربیهای زیر پوست ایجاد می شود.

– برداشتن چربیها: چربیهای اضافه بدن پس از برش خارج می شوند و پوست اضافه هم برش می خورد و برداشته می شود.

– بخیه زخمها: وقتی چربیها و پوست اضافه برداشته شد بخیه کردن با مهارت و دقت انجام می شود. پس از اتمام پروسه جراحی بیمار به هوش می آید و باید دوران نقاهت را تا بهبود کامل بگذراند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله جراحی لیپوماتیک پیشنهاد می شود

خطرات و عوارض ناشی از عمل ابدومینوپلاستی

– خونریزی:

خونریزی در حین عمل یا بعد از آن از خطرات هر جراحی تهاجمی می باشد ولی برای جلوگیری به تجویز پزشک چند هفته پیش از عمل باید مصرف هرگونه داروی ضد انعقاد مثل وارفارین و آسپرین و داروهای مکمل گیاهی را قطع کرد زیرا موجب رقیق شدن خون و افزایش خونریزی می شوند.

– تاثیرات داروی بیهوشی:

برخی افراد به بعضی مواد بیهوشی حساسیت دارند و عوارضی برایشان دارد که پزشک متخصص بهترین دارو را در این ارتباط انتخاب می کند و در صورت لزوم می تواند از بی حسی به جای بیهوشی استفاده نماید.

– عفونت:

اگر بیمار از استعمال دخانیات و نوشیدن مشروبات الکلی خودداری کند و توصیه ها و مراقبت های بهداشتی پس از عمل را به دقت رعایت کند دچار عفونت نخواهد شد.

– بهبود ضعیف زخم:

در این عمل به دلیل برشها و بخیه های زیاد امکان دارد برخی نواحی به خوبی و سرعت بهبود پیدا نکنند و از هم جدا شوند. در این موارد پزشک برای شما آنتی بیوتیک تجویز خواهد نمود.

– تجمع مواد:

پزشک متخصص برای جلوگیری از تجمع خون آبه و مایعات زائد زیر پوست از یک لوله نازک در زیر پوست استفاده خواهد کرد که مواد زائد خارج شوند و پس از بهبود لوله خارج می شود.

– به جای ماندن جای اسکار:

جای زخم بعد از برش و بهبود بهرحال قابل مشاهده است ولی این خط در طول خط بیکینی مخفی می شود ولی مهارت پزشک در این کار بسیار مهم است. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد