کلینیک دکتر ابدالی

کاشت مو ، ابرو ، پیکرتراشی ، تزریق ژل

کلینیک دکتر ابدالی

کاشت مو ، ابرو ، پیکرتراشی ، تزریق ژل

فواید میکرونیدلینگ

امروزه عمل های زیبایی و روش های جوانسازی پوست بسیار مورد توجه قرار گرفته است و هر از گاهی روش جدیدی به روش های زیبایی اضافه می شود. میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین شیوه های جوانسازی و از بین بردن لکه های پوست و جای لک و زخم است که روشی غیر تهاجمی و کم ریسک محسوب می شود. در این مقاله به بیان فواید میکرونیدلینگ خواهیم پرداخت پس تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

میکرونیدلینگ چیست؟

در روش microneedling از دستگاهی با سوزن های ریز استفاده می شود که سوراخ های کوچکی را با وارد کردن فشار مشخصی روی پوست ایجاد میکنند و با ایجاد این سوراخها امکان ورود سرم و مواد به داخل پوست بوجود می آید که این عمل به دو روش دستی یا بوسیله دستگاه انجام می شود.

فواید میکرونیدلینگ

1- کاهش چین و چروکهای ریز یا عمیق

از مهمترین فواید میکرونیدلینگ کاهش چین و چروک و جلوگیری از افزایش آنهاست. بعد از انجام عمل میکرونیدلینگ تولید الاستین و کلاژن در پوست به مقدار زیادی افزایش پیدا می کند.

این روش نسبت به اثراتی که دارد هزینه بسیار مناسبی دارد و چند جلسه هم بیشتر طول نمی کشد.

2- ترمیم جای جوش، آکنه و زخم

اگر روی پوست به هر دلیل زخمی ایجاد شد و بعد از بهبود جای آن بصورت لک یا برجستگی باقی ماند یا در اثر جوش و آکنه لکه هایی روی پوست صورت ایجاد شد می توان از روش میکرونیدلینگ برای از بین بردن جای آنها استفاده کرد.

3- ترمیم صدمات ناشی از آفتاب به رنگدانه ها

همانطور که می دانید آفتاب سبب تیرگی پوست می گردد و باید در مقابل آفتاب از ضد آفتاب استفاده کرد. البته بعضی افراد تیره شدن در مقابل آفتاب را می پسندند ولی اگر این مقدار بیش از حد شود موجب آفتاب سوختگی می گردد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

روش میکرونیدلینگ می تواند سوختگی و تیرگی در اثر نور آفتاب را درمان کرده و پوست را ترمیم و به حالت اولیه در آورد.

کلینیک زیبایی دکتر ابدالی با بیش از 22 سال سابقه با داشتن مجوز رسمی از بهداشت آماده ارائه تمام خدمات کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش، لیپوماتیک، لیزر موهای زائد، هایفوتراپی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس و چربی با استفاده از روش های مدرن و دستگاه های جدید است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد