کلینیک دکتر ابدالی

کاشت مو ، ابرو ، پیکرتراشی ، تزریق ژل

کلینیک دکتر ابدالی

کاشت مو ، ابرو ، پیکرتراشی ، تزریق ژل

تزریق بوتاکس و ماندگاری آن

تزریق بوتاکس و ماندگاری آن

تزریق بوتاکس یکی از روش های غیر جراحی جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک و از پرطرفدارترین آنهاست. سابقه استفاده از بوتاکس به 50 سال پیش برمی گردد؛ اما کاربرد آن در محو کردن خطوط پوستی 15 سال است که رواج یافته است. این روش زیباسازی صورت برای رفع چین پیشانی، دور چشم ها، اطراف لب، خط خنده، گونه ها و گردن به کار می رود.

تزریق بوتاکس کاربردهای دیگر پزشکی نظیر درمان میگرن، تعریق مفرط، بی اختیاری ادرار، اسپاسم گردن، اسپاسم چشم، انحراف چشم نیز دارد. در این مقاله اطلاعاتی در زمینه تزریق بوتاکس در اختیار شما قرار می گیرد.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس (Botox) نوعی سم کشنده است که یک نوع باکتری به نام کلوستریدیوم بوتولینوم تولید می کند. اوایل قرن نوزدهم یک بیماری مرگ آور کشف شد که از خوردن سوسیس به وجود می آمد که به دلیل باکتری کلوستریدیوم بوتولینوم بود. برای خواندن ادامه مقاله تزریق بوتاکس کلیک کنید. 

خدمات قابل ارائه در کلینیک زیبایی دکتر ابدالی :

قیمت تزریق بوتاکس

هایفوتراپی

لیزر موهای زائد

لیپوماتیک

جراحی پلک

کاشت مو

کاشت ابرو

تزریق ژل

ترمیم جای زخم

ارائه‌کننده بهترین خدمات زیبایی با کلینیک دکتر ابدالی

کلینیک زیبایی و پوست، مو دکتر ابدالی با بیش از 22 سال سابقه با داشتن مجوز رسمی از بهداشت آماده ارائه تمام خدمات کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش، لیپوماتیک، لیزر موهای زائد، هایفوتراپی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس و چربی با استفاده از روش های مدرن و دستگاه های جدید است که می‌توانید با اطمینان خاطر خدمات موردنظرتان را توسط خود پزشک نه دستیاران ایشان دریافت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد